Fontos Információ
Fontos Információ
Fontos Információ

Júliusi  Akció

 

 

Dobinsons

 

Futómű szett

 +4" emelés = 100mm

 Erősített dupla csöves gázos gátlók

 Erősített rugókkal

Beépítési oldal meg van különböztetve a rugókon

Beépíthető: Toyota  FZJ/HZJ/HDJ 80-105 1991.08. hó -  1998 ig gyártott modellekhez

 

Lista ár: 380.000.- Bruttó

Akciós ár: 310.000.- Bruttó


 

Szeretne értesülni újdonságainkról, akcióinkról?
Név
Telefonszám
E-mail cím
Ellenőrző kód Ellenőrző kód
Csökkentsd a guminyomást

  Sok ember nem foglalkozik többet a levegőnyomással mint, hogy felfújja a kereket arra az értékre, amit az ajtó mellett talál. Ez megfelelő utcai használatra, de más a helyzet, ha az autó legurul az aszfaltról. A gyártók (az autó és a gumigyártók) meghatározzák a nyomásra vontakozó ajánlásaikat, amelyek a jármű súlyától és a gumimérettől függenek, figyelembe véve az utak paramétereit az autó átlagfogyasztását, valamint a terepgumi élettartamát. A terepen való közlekedés nem egyenlő az előbbivel.Ha csökkented a nyomást, akkor megnő a terepgumi tapadása a talajon, ezért megnő a vontatási erő. Számokban kifejezve, ha felezed a levegőnyomást, akkor majdnem megduplázódhat a felület, ami érintkezik a talajjal.

 

Légy óvatos néhány dologgal:

 

-Ha alacsony nyomáson vagy, ne menj túl gyorsan, mert felmelegszik és sokkal jobban kopik a gumi.

-A terepgumi is könnyebben lejön a felniről, nagy sebességű kanyarodásnál.

-Módot kell találnod arra is, hogy mielőtt eléred az aszfaltot, vissza kell fújni a kereket. Ajánlatos egy 12 V-os kompresszort beszerezni.

-Vigyázzni kell továbbá arra, hogy ne üsd fel egy kiálló sziklán, vagy peremen. Ezt a sebesség megfelelő megválasztásával kerülheted el.

-Ha oldalra dőlve mész, könnyebben bekerül sár vagy homok a terepgumi és a felni közé, ami belső nélküli abroncsnál eresztéshez vezethet.

Visszahívják a Toyota Land Cruisert is!

 Nemcsak a Lexus GX460-at, hanem az alapjait adó új Land Cruisert is visszahívja a Toyota, az ok változatlan. Mivel mindkét modellbe ugyanaz a hibás programozású menetstabilizáló került, a japán gyár a Land Cruisereken is elvégzi a korrekciós szoftverfrissítést.

 

A Consumer Reports című amerikai magazin fedezte fel, hogy hirtelen kikerülő manővereknél a GX460 borulásveszélyes. A Toyota előbb felfüggesztette a modell értékesítését, majd vizsgálatot rendelt el összes szabadidő-autójánál. Bebizonyosodott a GX460-Land Cruiser párosnál, hogy a menetstabilizáló valóban képes meglepő dolgokra, ezért visszahívást hirdetett a gyár.

 

Land Cruiserből az összes, 2009 augusztusa és 2010 áprilisa között készült példány érintett, ez világszerte 34 ezer autót jelent.

A Strapabíró Defender

A Land Rover Defender az első modell megjelenésétől kezdve (1948) a strapabíró és praktikus terepjárók etalonja.

 A Defender a legsokoldalúbb terepjáró az egész világon, mely könnyedén keresztül vág a legextrémebb terepen is. Széles karosszéria választékában mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbbet.

 Mindezek ellenére a Defender értékesítési mutatói az utóbbi időben csökentek, mégpedig Afrikában és Ausztráliában. Ezeken a területeken a “puritán”, igazi terepjárók között eddig is a Toyota Land Cruiser volt a legkeresetteb model. Lehetséges, hogy ezért döntöttek úgy a Land Rover vezetői, hogy megpróbálnak egy új “Defit” a piacra dobni.

 Az új model biztos, hogy nem fog 2015 előtt értékesítésre kerülni. A brittek készen állnak arra, hogy 1-2 éven belül elkészítsék és leteszteljék a prototípusokat. Az indiai TATA konszernben – ami a Land Rover tulajdona – már készen állnak a fejlesztésre. A Land Rover szóvivője kijelentette, hogy az új modellnél is többféle karosszéria készül majd (pick-up, station wagon, keménytetős, truck cab stb.).

 A gyár biztos benne, hogy az új model 35%-al megemeli az értékesítési mutatókat az “utilitáris” terepjárók piacán.

A Mercedes-Benz gyár 186 ezer terepjárót hív vissza!

 A Mercedes-Benz kijelentette, hogy a 136,7 ezer USAban visszahívott M-Class után, mintegy 50 ezer Németországban értékesített autót is visszahívnak.

  A visszahívot autók között az 1999.augusztus és 2002.juliús között gyártott  ML terepjárók és az 1999.augusztus és 2004.június között gyártott “megvadított” AMG ML-ek vannak. A visszahívás oka az, hogy meghibásodást állapítottak meg a sebességtartó ( tempomat ) müködésében. A tempomat használatakor, ha a vezető a fékre lép, sok esetben késve kapcsolt ki a sebességtartó automatika.

  Az USA Közlekedésbiztonsági Hivatala (NHTSA) szerint ez a probléma balesethez vezethet. A Mercedes azzal védekezik, hogy vészhelyzetben a kormányan lévő gomb megnyomásával is deaktíválható a tempomat működése.

 

 Gond adódhat az előző generációs E osztály légzsákjaival. Az NHTSA most a 2005-ös és 2006-os E-Class autókat vizsgálja, de sokkal több jármű is érintett lehet. Minden E osztályt négy irányba állítható kormányoszloppal szereltek fel, és ha a vezető a legmagasabb állásba állítja, és teljesen maga felé húzza, akkor lelazulhat a légzsákot vezérlő kábel csatlakozója. Ilyenkor a légzsák hibalámpája felgyullad, és a fedélzeti számítógép két hibaüzenettel is rámutat a baj forrására.

 

 Problémák vannak a legújabb W212-es E-Class dízeleivel is.  2700-tól is több  panasz érkezett a Mercedeshez a hiba miatt, amelynek nyomán először egyenetlen járású lesz a motor, majd kigyullad az ellenőrzést sürgető lámpa, végül vészprogramba kapcsol az elektronika. Ilyen esetekben maximum 70 km/órás tempót enged a vezérlés, ajánlott az első útba eső Mercedes-márkaszervizt felkeresni.

 Körülbelül három órát vesz igénybe az injektorok cseréje, a Mercedes hivatalos visszahívást nem tervez, arra hivatkozva, hogy a hiba csak kényelmetlenséget jelent, biztonsági kockázatot nem hordoz magában. Ennek ellenére a központ hivatalos levélben kér elnézést a tulajdonosoktól, illetve figyelmességről is tanúbizonyságot tesz: az érintettek körülbelül 200 euró értékű szervizcsekket kapnak kárpótlásul.

Az új Kia Sportage SX Turbo

   Akinek gyengének tűnt az új Kia Sportage, most azok számára egy új 2,0-literes turbodiesel rukkolt elő a gyártó. A Kia Sportage SX Turbo 256 lóerős, elsőkerékhajtásban kevesebb, mint 9 literes a fogyasztása. Természetesen később érkezik 4x4 változatban is 6 fokozatu automata váltóval felszerelve.

 A Kia Sportage SX Turbo sportos beállítású futóművet, új hűtőrácsot, dupla kipufogó végeket és 18’-os alufelniket kapott. A belső térben is találunk változtatásokat. Nagyon kiegyensulyozott,  kiforrott az új Sportage. A Kia mérnökei szerint ebben a szegmensben a Sportage SX Turbo motorja a legjobb választás.

Termékajánló
Farm Jack

Farm Jack   150cm

Farm Jack
Cooper Weather Master

Cooper Weather Master

Cooper  Weather   Master
Dana 44

Amerikai NITRO tányér és kúpkerék
Jeep DANA 45 hídas első és hátsó differenciálműbe választható áttételek:

3,07 

3,54

3,73

3,91

4,09

4,11

4,27

4,56

4,88

5,13

5,38

5,89








A következő modelekbe szerelhető:


Checker Cab & Limousine

1980-1982 Corvette

1967-1980 Chevy K5 Blazer

1967-1980 GMC Jimmy

1963-1980 Suburban

1963-1979 Chevy K10 4wd Pickup

1973-1980 Chevy K20 4wd Pickup

Desoto

Dodge Ram W100 1/2 Ton Pickup

Dodge Ram W150 1/2 Ton Pickup

Dodge Ram W1500 1/2 Ton Pickup

Dodge Ramcharger

Plymouth Trailduster

1948-1974 Ford F100 1/2 Ton Pickup

1948-1974 Ford F150 1/2 Ton Pickup

1972-1977 Ford Bronco

International Scout

Jaguar

1986 Jeep CJ7

1997-2006 Jeep Wrangler TJ

2005-2006 Jeep Unlimited LJ

1986-1992 Jeep Comanche MJ Metric Ton

1987-1990 Jeep Cherokee XJ

Jeep J10 Pickup

Jeep J20 Pickup

Jeep Wagoneer

Jeep Grand Wagoneer

Jeep Cherokee FSJ

Studebaker Avanti

1965-1968 Sunbeam Tiger



Garancia 2 év.

Szállítási idő 3-4 hét.

Ár: 125,000Ft+áfa - tól

A nálunk vásárolt NITRO termékeket 50%-os kedvezménnyel szereljük be!

 

Dana 44
Izelítő a galériából
Dragon WinchKárpátok TúraKárpátok TúraDragon Winch
Kárpátok TúraDragon WinchKárpátok TúraDragon Winch
Partnereink: